گارانتی محصولات RAMONA
شرایط گارانتی
-
مشتری گرامی با تشکر از انتخاب شما ، محصولات رامونا در اصفهان توسط شرکت دژ الکترونیک به عنوان نماینده رسمی فروش وخدمات پس از فروش Ramona گارانتی شده است و آسیب های ناشی از نقص فنی ، مواد بکار رفته ، شرایط تولید و عملکرد ناصحیح دستگاه در صورت سلامت ظاهری و نداشتن آسیب فیزیکی ، مشمول گارانتی خواهد بود . دریافت این ضمانتنامه به منزله قبول شرایط توسط مشتریان می باشد .
-
مدت زمان گارانتی دستگاه بر اساس تاریخ ذکر شده بر روی کارت همراه و یا برچسب گارانتی روی دستگاه می باشد .
-
ارائه خدمات گارانتی فقط با همراه داشتن کارت گارانتی و بر اساس شماره سریال و تاریخ برچسب گارانتی درج شده بر روی کالا مقدور می باشد.لذا از مخدوش شدن برچسب جلوگیری فرمائید .
-
در هنگام خرید، مشتری باید از سلامت فیزیکی کالا، کامل بودن متعلقات، صحت مشخصات فنی و سریال درج شده در کارت گارانتی و با برچسب روی دستگاه اطمینان حاصل نماید.
-
لطفا قبل از ارسال دستگاه به مراکز گارانتی تمامی قطعات اضافه شده روی دستگاه را از مدار خارج نموده با اطمینان از سلامت فیوزها برد را به تنهایی تست نموده و پس از اطمینان از خرابی موارد اشکال را بصورت مکتوب همراه برد ارسال نمائید.
-
آسیب دیدگی برد نیاز به بررسی بعد از پذیرش خواهد داشت ، بنابراین در صورت احراز غیرگارانتی بودن آن پس از تست فنی ، برد به صورت خارج از گارانتی تلقی می گردد .
-
مسئولیت بستهبندی صحیح کالا هنگام ارسال برعهده مشتری است. توصیه میگردد از بستهبندی اصلی بدون لوازم جانبی و متعلقات استفاده شود بدیهی است صدمات ناشی از بستهبندی نادرست بر عهده مشتری می باشد.
موارد نقض و ابطال گارانتی
-
گارانتی سیستمی که شماره سریال و یا بر چسب وارانتی آن مخدوش شده باشد از درجه اعتبار ساقط میباشد
-
صدمات و خرابیهای ناشی از نوسانات برق، نفوذ مایعات،سولفاته شدن،آتش سوزی،رعد و برق،وارد آمدن ضربه،تخریب عمدی، ،سرویس و تعمیرات توسط اشخاص غیرمجاز و استفاده از لوازم مصرفی نامرغوب و غیراستاندارد،قرار گرفتن در معرض مواد شیمیایی،صدمات و خرابیهای ناشی از اتصال نادرست یا ارتباط با سایر دستگاهها،استفاده از تجهیزات و لوازم جانبی ناسازگار یا معیوب، استفاده از ترانس ویا منبع تغذیه با ولتاژ نامناسب ، نامرغوب و یا معیوب برای بردهای 24 ولت ،هرگونه خراشیدگی،تاب برداشتن و یا ترک برد، تغییر رنگ و یا سوختگی ظاهری قطعات برد،خم شدگی،شکستگی و یا له شدگی کلیه پین ها،قطعات،اسلات ها و کانکتور های برد، آسیب های ناشی از استفاده غیر استاندارد ،فراموش نمودن کلمه عبور امنیتی ،عدم توجه به دفترچه راهنمای کالا و هرگونه ایراد فیزیکی دیگر موجب ابطال گارانتی میگردد .
هزینه ها
-
مسئولیت و کلیه هزینه های مربوط به ارسال کالا به مرکز گارانتی و خدمات و برگشت آن به عهده مشتری می باشد