پشتیبانی مشتریان

گارانتی محصولات  RAMONA

شرایط گارانتی

  • مشتری گرامی با تشکر از انتخاب شما ، محصولات رامونا در اصفهان توسط شرکت دژ الکترونیک به عنوان نماینده رسمی فروش وخدمات پس از فروش Ramona گارانتی شده است و آسیب های ناشی از نقص فنی ، مواد بکار رفته ، شرایط تولید و عملکرد ناصحیح دستگاه در صورت سلامت ظاهری و نداشتن آسیب فیزیکی ، مشمول گارانتی خواهد بود . دریافت این ضمانتنامه به منزله قبول شرایط توسط مشتریان می باشد .

  • مدت زمان گارانتی دستگاه بر اساس تاریخ ذکر شده بر روی کارت همراه و یا برچسب گارانتی روی دستگاه می باشد .

  • ارائه خدمات گارانتی فقط با همراه داشتن کارت گارانتی و بر اساس شماره سریال و تاریخ برچسب گارانتی درج شده بر روی کالا مقدور می باشد.لذا از مخدوش شدن برچسب جلوگیری فرمائید .

  • در هنگام خرید، مشتری باید از سلامت فیزیکی کالا، کامل بودن متعلقات، صحت مشخصات فنی و سریال درج شده در کارت گارانتی و با برچسب روی دستگاه اطمینان حاصل نماید.

  • لطفا قبل از ارسال دستگاه به مراکز گارانتی تمامی قطعات اضافه شده روی دستگاه را از مدار خارج نموده با اطمینان از سلامت فیوزها برد را به تنهایی تست نموده و پس از اطمینان از خرابی موارد اشکال را بصورت مکتوب همراه برد ارسال نمائید.

  • آسیب دیدگی برد نیاز به بررسی بعد از پذیرش خواهد داشت ، بنابراین در صورت احراز غیرگارانتی بودن آن پس از تست فنی ، برد به صورت خارج از گارانتی تلقی می گردد .

  • مسئولیت بسته‌بندی صحیح کالا هنگام ارسال برعهده مشتری است. توصیه می‌گردد از بسته‌بندی اصلی بدون لوازم جانبی و متعلقات استفاده شود بدیهی است صدمات ناشی از بسته‌بندی نادرست بر عهده مشتری می باشد.

موارد نقض و ابطال گارانتی

  • گارانتی سیستمی که شماره سریال و یا بر چسب وارانتی آن مخدوش شده باشد از درجه اعتبار ساقط میباشد

  • صدمات و خرابی‌های ناشی از نوسانات برق، نفوذ مایعات،سولفاته شدن،آتش سوزی،رعد و برق،وارد آمدن ضربه،تخریب عمدی، ،سرویس و تعمیرات توسط اشخاص غیرمجاز و استفاده از لوازم مصرفی نامرغوب و غیراستاندارد،قرار گرفتن در معرض مواد شیمیایی،صدمات و خرابی‌های ناشی از اتصال نادرست یا ارتباط با سایر دستگاه‌ها،استفاده از تجهیزات و لوازم جانبی ناسازگار یا معیوب، استفاده از ترانس ویا منبع تغذیه با ولتاژ نامناسب ، نامرغوب و یا معیوب برای بردهای 24 ولت ،هرگونه خراشیدگی،تاب برداشتن و یا ترک برد، تغییر رنگ و یا سوختگی ظاهری قطعات برد،خم شدگی،شکستگی و یا له شدگی کلیه پین ها،قطعات،اسلات ها و کانکتور های برد، آسیب های ناشی از استفاده غیر استاندارد ،فراموش نمودن کلمه عبور امنیتی ،عدم توجه به دفترچه راهنمای کالا و هرگونه ایراد فیزیکی دیگر موجب ابطال گارانتی می­گردد .

هزینه ها

  • مسئولیت و کلیه هزینه های مربوط به ارسال کالا به مرکز گارانتی و خدمات و برگشت آن به عهده مشتری می باشد

( برای اطلاع کامل از نحوه ارائه خدمات در شهرستان ها با ما تماس بگیرید. )

موارد مهم جهت استفاده از گارانتی محصولات :
قبل از ارسال دستگاه خود به گارانتی، راهنمای دستگاه را دقیق مطالعه کرده و به سوال و جواب و نکات فنی مربوط به دستگاه خود (در صفحه محصول) مراجعه و در صورتی که از درست کار نکردن دستگاه اطمینان حاصل کردید، دستگاه خود را پس از هماهنگی با واحد پشتیبانی جهت بازبینی فنی به عاملین فروش ویا شرکت دژ الکترونیک
 ارسال نمایید.
لازم به ذکر است که هنگام ارسال دستگاه جهت گارانتی، در یک برگه مورد خرابی دستگاه و در صورت دانستن علت خرابی، توضیحاتی در این زمینه به همراه آدرس کامل خود و نام و شماره تلفن خود ارسال نمایید. در صورتی که این برگه به همراه محصول ارسال نگردد، دستگاه مورد بازبینی فنی قرار نخواهد گرفت.

CLOSE
CLOSE
194637